• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

24Money - Någon som blivit beviljad?

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Det som stod på skärmen var:
"Tack för din ansökan! Så fort vi mottagit, behandlat och godkänt din låneansökan översänder vi dina konto- och inloggningsuppgifter!"

Ja hon sa att de som har hand om lånen kommer efter klockan 13.00 då de har lunch mellan 12.00-13.00 och är upptagna på mornarna, är egentligen inte aktuellt längre då jag fick lån av GoodCash, men jag skall ringa in och kolla upp detta om flera är intresserade av 24Money.

Ringer man in till dem så får man alla altenativ utan lån till altenativ, pantbank, sparande m.m så blev kopplad till kundtjänst och då sa hon detta att de kommer i em efter klockan 13.00.

Provade att ringa igen nu men nu var det lunchstängt, verkar vara något jävla trams detta. De har öppet til 15.00 så konstigt att du fick svar så sent. Skickade även ett mail igår kväll igen när du sa att du fått svar men har inte fått något svar på de heller.

Edit: Fortfarande ingenting hos minUC eller bisnode.
Edit2: http://www.ladda-upp.com/bilder/84419/24money

Ja visst är det märkligt
Mattias Ahlberg heter han som svarade kl 21 i går
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lanforus

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
15 September 2014
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Ringde igen strax efter 13.00 då samma tjej svarade som imorse att dem inte är anträffbara på lån enheten, jag frågade när de är anträffbara givetvis, allt jag fick till svar var de återkommer senare.

- Det kan jag inte svara på. De återkommer senare.
Vad märkligt, vet ni inte när de kommer det är ju bara 2 timmar kvar tills ni stänger? Verkar ju väldigt konstigt.
- Jaha, jag kan i alla fall inte ge dig någon tid DE kommer bli anträffbara, noter att hon sa de.

Om någon vill prova kan någon ringa in imorgon trots ni inte har sökt och se om en rätt ung tjej säger samma sak till er, luktar bluff med allting tycker jag.

Fråga liknande mig.
"Hej, jag har ansökt om ett lån hos er och trots att de står att jag skall få svar direkt har jag inte fått de, kan du koppla mig till de som har hand om detta så jag kan få reda på hur det går med min ansökan?"
 

lanforus

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
15 September 2014
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Nej inte det heller, verkar vara bluff då kärringen i växeln gett mig samma svar idag att de inte är anträffbara. Någon mer som provat?
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Jag mejlade förut och hon meddelade Thina hette hon att hon skulle förmedla mejlet till berörda
Hmm de verkar inte vara seriösa
Jag sökte i går morse och har inget hört oxh inget på min UC heller
 

lanforus

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
15 September 2014
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Ja de är hela tiden vidare förmedlingen till de berörda, tror det är skam detta alltså.

Mailar du info@24Money.se? Du får ju svar i alla fall.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 873
Mottagna reaktioner
150
Poäng
417
Ja det gör jag och hon svarade igen nu efter att jag skickat mejl att de håller på och handlägger ärendet och hör av sig så fort de är klara haha
Thina heter hon som svarar
 

lanforus

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
15 September 2014
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
6
Poäng
32
Okey! Då kanske det funkar, uppdatera gärna så fort du hör något mer då kan jag lägga ner detta! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp